loading...
طرفداران سامان جلیلی
حمایت می کنیم از سامان فنس . آی آر

FVcuF.gif

بنر حمایتی سامان فنس دات آی آر 

برای حمایت از ما این بنر را در هر جا که دوست دارید قرار بدهید

S a m a n F a n s . i r

آخرین ارسال های انجمن
مدیریت بازدید : 449 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (3)

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت تمامی دوستان سامانی

امروز تصمیم گرفتیم تا بیوگرافی سامان جلیلی رو برای شما قرار بدیم .

برای مشاهده به ادامه مطلب برید . . .

سامان جلیلی متولد ۳ مرداد ۱۳۷۰

متولد کرج ولی اصالتا شمالی هستم مازندران بابل

از نوجوانی علاقه زیادی به خوانندگی داشتم و از ۱۶ سالگی گیتار زدن را شروع کردم و با تشویقی که از سمت خانواده و دوستان داشتم تصمیم گرفتم این کار رو به صورت جدی و حرفه ای دنبال کنم .

دانشجوی انصرافی رشته ی معماری دانشگاه ازاد واحد ایت ا… آملی بودم

در حال حاضر خانواده ام در جزیره کیش زندگی میکنند و خودم در حال گذراندن خدمت سربازی هستم

اولین کاری که از من پخش شد دموی تلافی بود که انشاا… حتما در وقت مناسب کاملش میکنم .

تمام کارهایی که از من شنیدید ملودی و شعر بیشترشون از خودم بوده و ۳ تا کار پسر خاله عزیزم زحمت شعرش رو کشیده.

تنظیم عالی مهدی احمدوند هم بی دلیل برای بهتر شدن اهنگها نبود. واقعا مهدی شخصیت بالایی داره.

و در اینده نزدیک کارهای تک اهنگم را در استدیو شخصیم تنظیم میکنم.

در پایان از تمام کسانی که من را حمایت کردند و باعث ایجاد انگیزه در من شدند صمیمانه تشکر میکنم.

به امید روزهای بهتر موفق باشید

لازم به ذکر است سامان جلیلی تا کنون ترک ها و آلبوم های زیر را منتشر کرده است :

آلبوم پرتگاه - آهنگ خنده های تو - آهنگ احساس آواره - آهنگ قسم - آهنگ چشمای تو - آهنگ حصار - آهنگ خیال - آهنگ دوست دارم - آهنگ حالم بده - آهنگ حس آرامش - آهنگ تردید - آهنگ جنون - آهنگ حواست نیست - آهنگ مجازات - آهنگ بازیچه

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط fifish در تاریخ 1394/04/19 و 5:44 دقیقه ارسال شده است

معلومه :دی
منم بچه مایه دار بودم میزدم تو این خطا :|
تو استودیو اختصاصی خودم شکلک :دیشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط یاسان امید در تاریخ 1393/12/01 و 21:42 دقیقه ارسال شده است

عشق منه دیگه شکلکشکلک
پاسخ : شکلک

این نظر توسط SajjaD در تاریخ 1393/12/01 و 20:29 دقیقه ارسال شده است

سلام


سایت خوب و زیبایی داری

تلاش کن انشالله موفق میشی

به امید پیشرفت

موفق باشی
پاسخ : ممنون داداش گلم نظر لطفته شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 64
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 72
  • بازدید ماه : 160
  • بازدید سال : 643
  • بازدید کلی : 330,446