loading...
طرفداران سامان جلیلی
حمایت می کنیم از سامان فنس . آی آر

FVcuF.gif

بنر حمایتی سامان فنس دات آی آر 

برای حمایت از ما این بنر را در هر جا که دوست دارید قرار بدهید

S a m a n F a n s . i r

آخرین ارسال های انجمن
مدیریت بازدید : 1288 چهارشنبه 18 آذر 1394 نظرات (1)

با سلام خدمت شما کاربرای سامان فنز

امروز براتون متن آهنگ زیبای طپش سامان جلیلیرو آماده کردیم

برای دیدن به ادامه مطلب بروید ...

 

 

 

 

 

// قسم آخرت بود اما خوردی //
// جونمو که میمونی تو به اصرار //
// گشتیو پیدا نکردی تو دنیا //
// دیواری کوتاهتر از قلبم انگار , نموندی نموندی //
// گناهم چیه که تو منو سوزوندی //
// اینجوری تا پای مردن کشوندی , نموندی نموندی //
// پای تو زار میزنم تو میگی نههی دارم جون میکنم تو میگی نه //
// منی که دل به دلت دیگه دادم اینارو میدونی باز تو میگی نه //
// هر جوری تا میکنم تو میگی نه دلمو جا میکنم تو میگی نه //
// دارو ندارمو پای تو دادم //
// اینارو میدونی باز تو میگی نه //

// تنهاشو با اونکه دوسش داری //
// اونکه میگیره جامو نمیشه دست برداری //
// طپشه قلبم رویه تکراره چیه تصمیمت آخره کاره //
// پای تو زار میزنم تو میگی نه //
// هی دارم جون میکنم تو میگی نه //
 // منی که دل به دلت دیگه دادم اینارو میدونی باز تو میگی نه //
 // هر جوری تا میکنم تو میگی نه دلمو جا میکنم تو میگی نه //
// دارو ندارمو پای تو دادم //
// اینارو میدونی باز تو میگی نه //


متن آهنگ سامان جلیلیبه نام طپش

سامان فنز

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Elmira در تاریخ 1395/05/07 و 2:05 دقیقه ارسال شده است

این آهنگ رو خیلی دوست دارم
عالی بود


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 64
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 514
  • بازدید کلی : 330,317