loading...
طرفداران سامان جلیلی
حمایت می کنیم از سامان فنس . آی آر

FVcuF.gif

بنر حمایتی سامان فنس دات آی آر 

برای حمایت از ما این بنر را در هر جا که دوست دارید قرار بدهید

S a m a n F a n s . i r

آخرین ارسال های انجمن
مدیریت بازدید : 553 دوشنبه 15 تیر 1394 نظرات (4)

در این پست متن آهنگ جدید سامان جلیلی و حامد برادران به نام تورو دوست دارم برای شما آماده کرده ایم..!

امیدواریم خوشتون بیاد..!

 

جهت مشاهده متن آهنگ ادامه مطلب را دنبال کنید..

رفت .. تموم یادگاریاشو برد
منو به خاطراتمون سپرد
قلب من ضربه خورد ..
نپرس .. که بعدِ تو چی اومده سرم
به هر بهونه کادو میخرم
رفتنت .. نه نمیشه باورم

تورو دوست دارم
با اینکه شکستی غرورمو بازم .. دوست دارم
هر جا که برم به تو پرته حواسم .. دوست دارم
حس می کنم عطرتو روی لباسم .. دوست دارم

منو از اشکام بشناسم
که بفهمی روت حساسم .. طاقتم کمه
مگه بی عشقت میتونم
تورو باید برگردونم .. طاقتم کمه
دیگه بَسَمه

تو رفتیو .. به خاطرت .. به هر چی پشت پا زدم
میخواستم از .. دلم بری .. ولی دوباره جا زدم
چشامو بستمو  فقط تو رو صدا زدم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علیرضا ندیمی در تاریخ 1394/04/16 و 17:27 دقیقه ارسال شده است

خیلی توپه

این نظر توسط mazyar hemmati در تاریخ 1394/04/15 و 22:25 دقیقه ارسال شده است

عالی بود شکلک

این نظر توسط رایتم مرجع وبمستران ایرانی در تاریخ 1394/04/15 و 21:35 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز وب سایت خوبی داری. قالب وب سایتت اختصاصی نیست. میتونی از این لینک:

ویرایش شد

سفارش ترجمه قالب بدی. خوب حالا سفارش ترجمه قالب یعنی چی؟!
سفارش ترجمه قالب یعنی تو ادرس یه وب سایت رو بده من کد قالبش رو برای رزبلاگ برات میدم همین!
سفارش ترجمه قالب رایگان هم هست و هم پولی. خوب حالا چه فرقی با هم دارند؟!
رایگان یعنی ما قالب رو ترجمه میکنیم و به صورت عمومی انتشار میدهیم و در وب سایتمان به صورت پست قرار می دهیم و امکان ترجمه قالب به صورت رایگان خیلی کم است و شاید ما قالب رو ترجمه نکنیم.
ولی پولی شما 8 هزار تومان پرداخت می کنید و ادرس یک وب سایت رو می دهید حداکثر 24 ساعت بعد قالب رو فقط و فقط برای شما تحویل می دهیم و در وب سایتمان قرار نمی دهیم!!
اگه میخوایی از لینکی که بالا دادم سفارش بده
اگه پولی میخوای ویرایش شد هشت هزار تومان پرداخت کنید.
این پیام اسپم نیست!!!!!!!!
پاسخ : ممنون خود ما در تیم طراح و کدنویس داریم و انشاالله به زودی قالب جدید سایت و انجمن رونمایی میشه

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1394/04/15 و 21:34 دقیقه ارسال شده است

ممنونم عالی بود
پاسخ : مرسی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 64
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 114
  • بازدید ماه : 202
  • بازدید سال : 685
  • بازدید کلی : 330,488