loading...
طرفداران سامان جلیلی
حمایت می کنیم از سامان فنس . آی آر

FVcuF.gif

بنر حمایتی سامان فنس دات آی آر 

برای حمایت از ما این بنر را در هر جا که دوست دارید قرار بدهید

S a m a n F a n s . i r

آخرین ارسال های انجمن
مدیریت بازدید : 773 شنبه 20 تیر 1394 نظرات (6)

درود و عرض خسته نباشید

با توجه به فعالیت چند روزه سامان فنس دات آی آر و پیشرفت سریع آن تصمیم گرفتیم برای سئو بهتر و ایندکس بهتر به وردپرس کوچ کنیم

همچنین قالب اختصاصی سایت برای وردپرس مهیا هست

به زودی خبر انتقال به وردپرس را به شما میدهیم

فعلا با سایت همراه باشید

هم چنین آدرس انجمن پس از انتقال به صورت زیر می باشد

Forum.samanfans.ir

با تشکر مدیریت سامان فنس دات آی آر

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رضا نیاسو در تاریخ 1394/04/20 و 17:29 دقیقه ارسال شده است

بنده همراه شما خواهم بود و واقعیت ها رو روشن میکنم.

1. بلاگ تو وب فقط به اون سایت میشناسن پس بعتر بود کلمه دیگه کار میبردید
2 . امیدوارم انجمن خوبی ادشته باشید ون اونجوری کلا اخرین ارسالی از بین میره ولی خب اره فکر خوبیه
3. سوما بنده مریض نیستم شما حالتون خرابه من میگم کلمه ورژن رو برای یک وب وقتی به کار میبرن که اختصاصی باشه خوده ورژن سایت
الف : قالب شما اختصاصی نیست
ب : مطالب همه کپی از گرام و سایت های دیگه هست
و....
در این تجیه وقتی قالب اختصاصی نصب شه و اینا تازه باید ورژن اول راه اندازی بشه

فکر نکنم اصن ورژن رو معنیشو بدونی سرچ کن تو گوگل علمت بر بالا

موفق باشی امیدوارم با انتقاد من پیشرفت کنی
پاسخ : متشکرم عزیز از نظرت
خیلی خوشحالم همچین کاربر پایه ای داریم
ما هدفمون انجمن نیست و نبوده و نخواهد بود
هدفون سایتی هدفنمد هست که انشاالله فعلا هیچ سایتی مطالبش اختصاصی نیست درباره سامان جلیلی
وب گرافیک نیست یا وب مستر نیست که بخوایم تمام مطالبش اختصاصی باشه
وب طرفداران هست و مطمئنا چون ما اول کار هستیم زمان میبره ولی انشاالله به زودی بعد از برقراری ارتباط با سامان جلیلی تمامی مطالب اختصاصی میشه
حداقل هفته ای 3 یا 4 مطلب اختصاصی میزاریم دیگه
متشکرم از نظرتون واقعا خوشحال شدم عزیز شکلک

این نظر توسط MahdiGraph در تاریخ 1394/04/20 و 13:43 دقیقه ارسال شده است

ایول عالی
پاسخ : متشکرم از حمایتتون شکلک

این نظر توسط mazyar hemmati در تاریخ 1394/04/20 و 11:49 دقیقه ارسال شده است

باتشکر از مدیریت خوبتون شکلک
بزودی باهاتون همراه میشم شکلک
ببخشید من ی چند روز خیلی خیلی کم میام اخه باید یکم به سایتم برسم بعد از اینکه انجمن و سایتو انتقال دادید من در خدمتتون هستم شکلک
پاسخ : ممنون
دوست دارم تا ابد با ما باشی مازیار جان شکلک

این نظر توسط رضا نیاسو در تاریخ 1394/04/20 و 11:28 دقیقه ارسال شده است

مخالف سایتتون نیستم نه ولی خب میخوام بدونم چرا دروغ زیاد میگید شایدم راس باشه میخوام جواب بگیرم :

1. مدیریت بلاگ تو وب در جایی هستن و فعلا دسترسی اینرتنت ندارن و سایتشون بستس چطور میخوان منتقل کنن ؟!!؟!!؟
2. جالبه برام تو نظر قبلی گفتید قالب انجمن اختصاصی میشه تو یاران کلا چند تا طراح و کدنویس انجمن های اسکریپتی مثه ویبولتین و غیره هستن که شما میخوایید اختصاصی بسازید؟ !!!
3. قالب ورژن دوم رو وقتی میگن که قالب ورژن اول اختصاصی نباشه نه ثه الان که قالب اختصاصی نبوده

میدوامر پیشرفت کنید یا علی
پاسخ : درود
1. من گفتم بلاگ تو وب یعنی انتقال وبلاگ به سایت، نگفتم حتما کار رو که بلاگ تو وب می خواد انجام . بنده دوستانی دارم که این انتقال رو برام انجام بدن.

2. بله درست بنده خودم طراح هستم و دوستانی دارم ویبولتین انجام میدن ولی ما در مورد انجمن تصمیم نداریم که به ویبولتین یا آی پی بی انتقال بدیم قصد داریم انجمن بر روی رزبلاگ باقی بمونه چون زیاد فرقی نداره

3. من نگفتم قالب ورژن دوم گفتم رونمایی از ورژن دوم بهتره جشاتون رو باز کنید حتما بیماری خاصی دارید نمی تونید به خوبی ببینید به هر حال انشاالله در فاز دوم یا همون ورژن دوم قالب اختصاصی سایت رونمایی میشه

+ شما هر کی میخوای باش ولی نمی تونید سد راه ما شید
نظراتتون محترمه و خوشحال میشم از اینکه ما رو همراهی می کنید

این نظر توسط meysam در تاریخ 1394/04/20 و 8:53 دقیقه ارسال شده است

بسیار عالی
پاسخ : متشکرم از حماییتون آقا میثم شکلک

این نظر توسط ROZ در تاریخ 1394/04/20 و 8:51 دقیقه ارسال شده است

موفق باشید
پاسخ : ممنون عزیز شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 64
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 121
  • بازدید سال : 604
  • بازدید کلی : 330,407