loading...
طرفداران سامان جلیلی
حمایت می کنیم از سامان فنس . آی آر

FVcuF.gif

بنر حمایتی سامان فنس دات آی آر 

برای حمایت از ما این بنر را در هر جا که دوست دارید قرار بدهید

S a m a n F a n s . i r

آخرین ارسال های انجمن
مدیریت بازدید : 364 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای و شنیدنی سامان جلیلی با نام آرامش با بالاترین کیفیت

ترانه: شهرام جلیلی , آهنگ: سامان جلیلی ، شهرام جلیلی , تنظیم: حامد برادران

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

دانلود با کیفیت 320 با فرمت Mp3

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

دانلود با کیفیت 128 با فرمت Mp3

 

 

 متن آهنگ سامان جلیلی با نام آرامش:

همه دنیای منی و دنیاتم

بیا دنیامو با قلبت یکی کن

میدونی عاشقت هستم بیش از حد

کنارم عاشقونه زندگی کن

اینکه میفهمی حرفامو از چشمام

چه حال خوبی به احساس من داده

نگاه مون رو بر نداریم از هم

حالا که چشمات به چشمام افتاده

من این عاشقی رو با تو دوست دارم

من و از دنیای عاشق نترسون

نگیر لبخند شیرینت رو از من

انقدر فکرو قلب من رو نلرزون

همین آرامشی که از تو دارم

منو پابند این زندگی کرده

اگه نباشی یک لحظه کنارم

دلم بی وقفه دنبالت میگرده 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 64
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 54
  • بازدید سال : 537
  • بازدید کلی : 330,340